divendres, 27 de febrer del 2015

EXCURSIÓ


EXCURSIÓ A SANT LLORENÇ DE MONGAI


El dia 5 de febrer cicle mitjà i cicle superior vam anar a Sant Llorenç de Mongai d‘excurció. A l’autobús vaig anar amb la meva amiga Andrea, que m’ho vaig pasar molt bé i el camí se’m va fer curt.
Quan vam arribar vam esmorzar (jo portava galetes de xocolata i un suc de taronja) i desprès els monitors es van presentar i ens van explicar tot el que fariem en aquell dia. El monitor que ens va tocar a cicle superior es deia Victor.
Despres vam anar caminant a una sala on hi havia coses de la prehistoria, ens van explicar totes les eines q feien servir abans i com eren els primers homes. Ho van fer de form a divertida.
Quan van acabar de explicar-nos aquelles coses tant interessants vam anar a fer de arqueòlegs ,es a dir, que ens van explicar com escavar (teniem q agafar el pinzell i tirar la sorra dins de la pala, i quan la galleta s’aplenes de sorra llavors anar a una mena de colador i colar-lo). Vaig trovar dos tibies de cavall, silex , un omoplat i una pelvis, desprès vam fer una fitxa dels materials q haviem trobat. Va ser divertit!!! Encara q em vaig embrutar molt!!
Desprès vam anar cap on haviem esmorzat a dinar (vaig dinar pasta freda i una mandarina i de beure Aquarius). Com que havia portat la càmera de fer fotos ens vam fer fotos 5è i 6è. Ens ho vam pasar pipa!!
Quan vam acabar vam anar a una sala a veure un video. Tractava de com sobrevivien els primers homes, va ser interessant.

Llavors vam fer unes fitxes sobre el video, també vam observar i tocar ossos de veritat i desprès vam marxar a agafar l’autobús.
De tornada també vaig anar amb la meva amiga Andrea, l’Eudald i el Josep Mª no em paraven de desbotonar el cinturó però al final van parar perquè podía ser perillós. L
El que va pasar en aquella excursió va ser molt divertit, i el més important es que vam apendre coses noves sobre la prehistoria entre d’altres. I casi s’emolvida pasar un bon dia amb els meus amics!!!