divendres, 27 de febrer del 2015

Sortida a Sant Llorenç de Montgai

El dia 5 febrer de 2015 vam anar d’excursió a Sant Llorenç de Montgai.
Hi Vam anar els alumnes de cicle superior i els de cicle mitja, els cursos són  3r, 4t, 5e i 6e els de 5e i 6e al mati ens van explicar la evolució dels prehistòrics. el noi que ens ho va explicar es deia Victor i després ens va ensenyar les cabanes dels prehistòrics, després d’això una noia que es deia Jezabel  ens va a ensenyar a excavar. Ens va dir  que s’havia de agafar un pinzell i una pala i amb el pinzell haviem de posar la sorra a la pala  i cap a la galleda.
cap a les 13 vam anar a dinar a un lloc a baix  al  poble i ens vam assentar allí .jo em vaig assentar amb el David Gomis, amb l’Arnau jove, amb el Roc codes...




A la tarda vam anar a una aula on  vam mirar un power point d’africà .hi havia uns cranis de 2 prehistòrics i d’ un mono que es diu cappucino  que anava per els arbres brincant i menjant fulles i quan ens va ensenyar una falla que de aquí mes o menys 1.000.000 hi passarà aigua per el mig i africà quedarà separada.  jo ho voldria veure però jo crec que no viure tants anys, després d’això vam anar a una altra classe i hi havia unes caixes que ens va dir que no les toquéssim fins que ens ho digues ella . ens va dir que hi havia ossos humans de prehistòrics de veritat i vam analitzar els ossos que eren de la universitat i  fam omplir una fitxa. cap les 4:15 vam tornar cap a Albesa.