divendres, 27 de febrer del 2015

EXCURSIÓ A SANT LLORENÇ


Era dijous  i havíem quedat a les nou per a marxar d’excursió .Quan vaig  arribar a la parada del bus  encara faltava una mica de gent però havíem  de deixar a el meu germà  a casa de la padrina per que tenia febre, després vam tornar al col·legi i ara si que hi eren, tots vam fer les parelles i vam pujar a l’autocar. Vam tardar 45minuts  aproximadament. Quan vam arribar a Sant Llorenç de Montgai vam anar a una plaça molt petita. Quan van arribar els professos es van presentar i a nosaltres ens va tocar un monitor que es deia Victor .Vam anar a una petita classe i els Victor ens va explicar com va anar la evolució durant els anys. Primer ens va dir on es situava la prehistòria, semblava mentida  però no era  un època tant gran ens va dir que a la prehistòria feien anar les següents armes: ganivet, llances....

 A continuació vam  excavar  i la monitora d’aquesta activitats es deia  Jezabel i ho podíem fer amb parella  o sols. A mi em va tocar fer-ho amb parella. Jo i el meu company vam trobar petxines, un ganivet d’os i un tros de cabanya. Després vam anar a veure un campament cavernícola i hi havia una zona de descuartament ,una zona de fer armes i una altra de  campament. A continuació, després de dinar vam anar a mirar un representació de la prehistòria i vam haver d’anar ràpid per que faltava poc per marxar. Després vam identificar ossos i vam marxar.