dimecres, 4 de juny del 2014

VI trobada esportiva a Balaguer

El dia 8 de maig vam anar a Balaguer a fer una Trobada Esportiva. Es tracta de fer diferents esports. Llavors anem canviant d’esport. Al matí quan em vaig llevar estava molt content perquè m’agradava anar a fer esport amb nens de l’escola.

Al matí ens vam haver d’esperar mitja hora perquè l’autocar encara no havia arribat. Quan va arribar l’autocar vam marxar, llavors va manar cap a Balaguer. Allí ens vam haver d’esperar una estona, però mentrestant vam anar a saludar els nostres amics. Llavors van anar cridant als grups: 1 natació, 2 dodgeball, 3 bàsquet, 4 bàdminton i 5 futbol. Jo primer vaig anar al de dodgeball. Allí hi havia nens de Gerb, Térmens, Menàrguens, Algerri...

Les activitats van anar molt bé i era molt divertit. A jo em va agradar molt la piscina perquè després ens van donar temps lliure per a fer el que volguéssim.

Llavors quan ja es van acabar les activitats, tots els nens se’n van anar a dinar a les graderies del camp de futbol. Quan vam acabar de dinar, van fer un partit de futbol entre tots els col·legis però jo no el vaig jugar. Llavors jo, el David i el Manuel ens en vam anar a assentar a un altre lloc. La veritat és que en aquesta excursió m’ho he passat súper bé. Després quan vam acabar de jugar, totes les escoles es van haver d’esperar que arribés el seu autocar. Nosaltres ens vam haver d’esperar una bona estona perquè no sabíem quin autocar era el nostre. Al final va aparèixer i llavors vam pujar-hi. Quan vam arribar a Albesa eren aproximadament les quatre de la tarda. Jo vaig estar descansant en un banc, i quant va sonar el timbre vaig marxar cap a casa.