dimecres, 4 de juny del 2014

Trobada esportiva

El dijous, dia vuit de maig vam anar d´excursió a Balaguer a fer activitats. Vam fer bàdminton, futbol, piscina, dodgeball i bàsquet.                                                                                                                                                                                                               
Vam anar al col·legi i vam aprofitar per fer les necessitats mentre no venia l´autobús, quan va venir l´autobús vam pujar i ens vam asseure, hi havia nens i nenes d´Algerri i de Menàrguens, quan vam arribar vam veure molts nens i nenes que venien a fer activitats, primer vaig fer bàdminton on hi havia una cinta per jugar, després futbol on hi havia la gespa artificial on vaig fer dos amics que es deien Òscar i Xaron, al cap d’una estona vam fer piscina, on ens  tiràvem de moltes maneres, després vam fer dodgeball on agafàvem les pilotes del mig i ens tiràvem  enrere per “matar”, quan es va acabar el temps vam jugar a bàsquet on vaig fer un altre amic que es deia Martí que jugava molt bé a bàsquet.


Quan vam acabar de fer les activitats vam dinar i  vam jugar a perseguir nenes i a  futbol. Quan vam tornar a Albesa, com que quedava un quart d´hora, vam jugar a futbol, i quan va tocar el timbre vaig anar amb la mare i vaig berenar,  quan vaig sortir del col·legi vaig anar a voltar pel poble amb els amics.