dimecres, 18 de juny del 2014

Final de curs

Aquest any m’ho he passat molt bé en aquest curs de 5è.

M’ha agradat molt a diferència dels altres anys, que hi ha una classe que està feta d’ordinadors, encara que hi puguis treballar, encara que a l’altra classe també puguis fer moltes altres coses.

Els primers dies de 5è van ser una mica més pesats, perquè entre les classes que ens manaven alguns deures i que anava a entrenar es van fer pesats, però al llarg del temps que ja m’hi vaig anar acostumant.

Al llarg del temps, amb actuacions, em va agradar cada vegada més, entre el Nadal,  la Setmana Santa, per sort vaig poder guanyar el premi de Sant Jordi als Jocs Florals de l’escola, vam fer uns balls per a altres classes de l’escola, i ara s’acosta el ball de final de curs.

Aquest curs m’ha anat molt bé i espero que el curs que bé també m’hi vagi. Quan marxi a Tarragona espero que també em vagi bé...