dimecres, 11 de juny del 2014

Sortida a Benifallet i a Miravet

Dimecres a les set em vaig aixecar perquè havia d'anar d'excursió a Miravet i Benifallet. Quan vam anar a l'escola i vam veure l'autocar que ens esperava. Llavors li vaig donar un petó i una abraçada a la mare i vaig pujar. Jo estava assegut a la cinquena fila amb Jordi Manea Bedeu. Al cap de cinc minuts ens vam anar, llavors pel camí vam veure una central nuclear molt i molt gran de llum. També vam veure un camió molt llarg de vint-i sis rodes amb dos remolcs.


Quan estàvem anant cap a Benifallet vam fer per a una gasolinera a esmorzar i vaig menjar un entrepà de pernil amb mortadel·la. També em vaig veure el suc que m'havia posat la mare. Després a les coves de Benifallet havia la cova del Dos i la dels Llapis. Em va agradar molt i també la música. Després vam anar cap avall a l'autocar i vam anar al poble a fer un volt amb el llaüt, que és una barca molt gran amb "tendals". Vam estar una hora plantats i vam veure passar uns quants nois que anaven en canoa.

Després en el parc ens asseiem i vam veure una barqueta motor, dins hi havia un home que anava a pescar peixos amb tres canyes.
Al cap d'una estona vam començar a menjar. Mentre estàvem menjant va començar a ploure i al cap d'una mica va començar a pedregar. Després de dinar, vam pujar a l'autocar i vam anar directament cap al castell de Miravet. No vam poder anar al pas de la barca perquè plovia. Vam pujar  la costa del castell amb marxa primera. Quan arribem a dalt, vam anar a pagar l'entrada de tots els nens. Al cap d'una estona estàvem pujant les escales de cargol, que eren moltes. Hi havia un mirador dalt. Quan vam baixar, vam anar a l'autocar i vam anar cap Albesa.
En arribar al poble també plovia molt.
Va ser una excursió molt bonica, però passada per aigua.