dijous, 23 d’abril del 2015

TROBADA ESPORTIVA

El dia de la trobada esportiva va ser molt divertit. Quan em vaig despertar em vaig alegrar molt per que era el dia de la trobada esportiva per primer vegada. Quan vaig arribar al cole ens vam esperar per que fins a les 9:30 l'autocar no venia i mentre no venia vam recordar les normes de com ens hauríem de portar. Quan van ser les 9:30 va arribar l'autocar ens vam assentar als seients amb les nostres parelles. Quan vam arribar vam anar amb els nostres grups i vam començar. Els esports eren:
  • mazaball
  • natació
  • floorball
  • basquet
  • dodgeball
Nosaltres vam començar per mazaball, vam fer dos partits i el nostre equip va guanyar les dos vegades.

El segon esport va ser natació jo no en vaig fer perquè tenia otitis però mirava i semblava xulo.

El tercer va ser florball vam fer el doctor i el normal vam fer dos de normal i una del doctor amb total vam fer tres rondes.

El quart va ser basquet i en total vam fer quatre partits, i nosaltres vam guanyar dos vegades i perdre dos vegades .

I el cinquè i últim va ser dogeball, és semblant al hockey però amb porteries petites, vam fer dos partits i els vam guanyar els dos.

Al final vam pujar al autocar i vam marxar a casa.