dimecres, 3 de juny del 2015

A Catalunya amb Miniatura



 

 
 El divendres dia 29 de maig  el alumnes de  5é i 6é vam anar de excursió a Catalunya en Miniatura ,com a excursió de  final de curs. D’anada i tornada a l’autocar vaig anar amb l’ Anna Miró. Quan vam arribar vam anar al costat del pícnic per a esmorzar, després d’ esmorzar  vam  anar a  que ens donessin els arnesos, però abans en van  medir i ens van adjudicar un circuit segons la nostra alçada. A mi em van adjudicar el circuit petit, el dels Elfs , normal sóc la més enana , però també  era molt xulo el nostre circuit ,encara que  m’hagués agradat fer el de la tirolina gran. Després vam anar a veure les maquetes  que eren molt xules, però n’hi havia dos o tres espatllades i na o dos que les estaven acabant. I per últim després vam  anar a pujar amb el trenet i allí no ens vam portar gaire bé , i  els professors ens van fer la  bronca, llavors vam tornar a la zona de pícnic a dinar  vam estar uns tres quarts d’hora entre menjar i jugar i llavors quan vam acabar vam anar cap a Albesa, i vam arribar a les 5:15. Mo vaig passar molt be, m’agradaria haver pogut repetir.