dimecres, 3 de juny del 2015

El 29 de maig cicle superior vam fer la última excursió del curs, és a dir, la excursió de final de curs. Vam anar a Barcelona, a CATALUNYA EN MINIATURA, on tambe ens vam tirar en tirolina i pujar en un tren.
El trajecte d' Albesa fins a Barcelona es va fer una mica llarg, per què va durar 2 hores aproximadament, vam anar-hi amb minibus en el qual hi vaig  seure amb l’Adrea. Vam partir a les 8 i quart i vam arribar a les 10 i quart.
Quan vam arribar vam anar cap a un piknic on vam esmorzar (jo vaig menjar entrepà de NUTELLA) amb un quart d’hora, per què a les onze ens tocava el torn de tirolina. Jo com feia 3 setmanes que m’havia trencat el peu, encara portava el guix i no podia pujar.
Ens van dividir en dos grups el de mes de 1,40  i el de menys de 1,40 . Els de mes 1,40 eren: la Emma, la Clàudia, l’Anna Vilella, l’Agata, l’Arnau, el David, L’Àngel, el Roc, el Marc i el Josep Mª, aquests van anar al circuït dels Trolls. Els de menys de 1,40 eren: la Clara, l’Andrea, l’Anna Miró, l’Adrià, el Lluc, el Joan Iker, L’Eudald i el Joan Antoni, aquests van anar al circuit dels Elfs.
Quan vam acabar de pujar amb tirolina, vam anar a mirar Catalunya en miniatura, tot allò era molt bonic, havia el CAMP NOU DEL BARÇA, la SAGRADA FAMÍLIA…  Hi havia algunes maquetes on clicaves un botó i el vaixell navegava o es moien algunes coses…
Abans d’anar a dinar vam anar a donar una volta amb el trenet de CATALUNYA EN MINIATURA.
Desprès vam anar a dinar (jo vaig menjar pasta freda). Quan vam acabar vam marxar cap al minibus on anava amb l’Andrea.
M’ho havia passat molt bé, encara que m’hagués agradat baixar per la tirolina. Però l’important era que m’ho havia passat bé amb els meus amics!