dijous, 4 de juny del 2015

Exursió a catalunya miniatura

el divendres 19 de maig els alumnes de 5è i 6è teniam que estar al parc d'albesa a les 8:30. jo vaig arribar i ja hi havia alguns alumnes de 5è i alguns alumnes de 6è . a les 8:30 vam deixar les morxilles i vam pujar a l'autobus. jo i el dídac ens vam senta al darrere de l'autobus, i la profesora ens va dir que teniam que vaixa perque el conductor tenia unes parades.
vam baixar de l'autobus i ens vam quedar al parc uns 10 minuts. a les 8:40 ens va dir la professora que entressim dins a l'autobus, vam entrar tots i jo i el dídac ens vam tornar a sentar a darrere de l'autobus. després d'un llarg viatge d'autobus, vam arribar a "catalunya miniatura".
l'autocar va aparcar i tots vam baixar i vam agafar les motxilles a darrere l'autobus. vam entrar i vam anar a esmorzar. vam acabar d'esmorzar i ens van portar al lloc on hi havien el arnesos, ens van dir que ens fiquessim en una fila, i hi havia un tronc petit amb 4 linies. tots el de 6è menos el joanantoni i el lluc. també i  estavem jo i la clàudia al  grup dels alts. el grup dels alts vam anar cap a dalt a les "tirolines". ens va dir el monitor que era complicat i que al final ti acontumaves.
hi havia un pont que l'agata no podia passar, vaig tindre que ajudar-la i cridar al monitor, i el monitor va ajudar a l'agata i quan van passar el pont l'agata es va ficar mes tranquila. va passar a la tirolina i quan hi havia una tirolina llarga no va poder passar i la van tindrre que baixar. hem vaig tirar a la tirolina i quan vaig arribar a la xarxa no sabia el que fer i hem van dir els de 6è hem va dir el que tenia que fer. vam acabar tots del ciucuit i ens van dir que anessim a baix que hi hauria una tirolina de 165 m. es van tirar en aquest ordre:
roc, josep m., arnau, jo, agata, clàudia i xavier.
vam baixar tots i vam anar cap al altre grup i vam anara tots a sentar-nos a les escales per descansar.
la professora anna va anar a preguntar si el senyo del tren ens podia portar a fer una volta per tota catalunya miniatura.
el senyor va aceptar, ens van dir que fecim una fila i tots ens vam assentar a un bagonet. el senyor en va fer la volta i vam passar per un pont i tots ens vam aixecar.
el senyo del tren ens va dir que ens vam portar molt malament i l’anna també ens ho va dir.
vam anar a dinar i vam marxar al parking a esperar a l’autobus. vam deixar les motxilles i vam pujar tots, hem vaig sentar amb l’eudald i ens vam assentar na mica mes endavan. vam tindre que estar 2 hores a l’autobus i per fi vam arriba a albesa i van anar tots a casa de l’anna miro i jo no podia que tenia que entrenar per karate.