dimecres, 22 d’abril del 2015

excursió a Balaguer

El Divendres de la setmana passada vam  marxar d’excursió  a  Balaguer ; anàvem a practicar esports al  poliesportiu de Balaguer. A les 9:15 vam  pujar al autocar que ens va venir a buscar i vam marxar, però  abans d’anar a Balaguer  vam  anar a buscar uns nens a Menàrguens . Quan vam arribar vam dividir-nos  en grups  que s’abíem , jo era el grup 3. La primera activitat que vam fer va ser basquet i floorball . Després  vam fer hamball i després Mazaball. Mazaball  ho vam fer al camp de futbol i vam perdre, però després vam fer natació  i vaig estar jugant  amb la meva amiga la Julia , la Julià era una nena   amb qui em vaig fer amiga per que anava al meu equip ; ella i la seva millor amiga la Paula. Després de natació tocava doorball , després vaig anar a dinar amb les meves amigues de classe . El dina era molt bo i encara mes amb la gana que tenia . Aquell dia m’ho vaig passar molt bé.