dimecres, 22 d’abril del 2015

SORTIDA A BALAGUER

El divendres 10 d’abril de 2015 vam anar a Balaguer a fer una trobada esportiva, vam fer els esports de: mazabol, floorball, natació, dodgebull, korfball i basquet.
Els esports els vam fer al: camp de futbol, al poliesportiu, al pavelló i a la piscina.
Érem 5 grups, jo era al 5è grup, i vaig començar per mazabol, i estaven guanyant tot l’estona.
L’esport que m’ho vaig passar mes bé va ser natació, primer ens vam fer tirar de diverses maneres i desprès amb el material de la piscina (xurros, pilotes, etc.) vam poder jugar lliurement.
Després vam anar a les grades i vam dinar, al cap d’una estona, quan vam acabar a jugar, vam anar al autocar i cap a l’escola.

M’ho vaig passar molt bé, per què em vaig divertir molt i vaig conèixer a gent nova.