dimecres, 22 d’abril del 2015

VII TROBADA ESPORTIVA D’ESCOLES RURALS

El passat divendres 10 d’abril els nens i nenes de cicle superior de moltes escoles rurals de la Noguera ,vam anar a la VII trobada esportiva d’escoles rurals .
Quant vam ser tots a l’escola, vam tenir d’espera l’autocar que s’ havia retrasat. I quant per fi vam arribar a Balaguer, ens vam dirigir cap a la zona esportiva,  amb moltes ganes de divertir-nos i passar-nos-hu molt bé.
Els nens, nenes, del grup 1, primer vam anar a la piscina, on vam fer alguns exercicis i després ens van deixar fer lliure.
El següent esport que vam fer va ser “dogball” i el meu equip va quedar 3r a la final.
Després vam jugar a bàsquet i vaig conèixer a una nena que es deia Anna i era del Palau d’Anglesola. Tot seguit vam fer korfball un esport que no havia fet mai, però ràpid li vaig pillar el truco ....
El darrer esport va ser hockey, vam conèixer una nena que es deia Maria, de la mateixa classe i escola que l’Anna. L’Anna ens va explicar a la Maria, a l’Anna M. i a mi que li agradava el David G.
L’últim esport que vam fer va ser mazaball, i el que s’em dóna pitjor .
Quan per fi vam dinar, ho vam fer amb les nenes del Palau d’Anglesola .
Després vam arrossegar al David perquè coneixes a l’Anna i vam ajudar al Roc a trobar novia .
Vam arribar una miqueta abans de l’hora indicada, i una miqueta cansats .

En conclusió m’ho he passat “xaxipirulisuperway “