dimecres, 22 d’abril del 2015

EXCURSIÓ ESPORTIVA


El dia 10 d’abril vam fer una excursió esportiva a  Balaguer, vam fer molts esports:  mazaball, natació, dodgeball, bàsquet…
A l’autobús anava amb l’Anna Miró.
A l’escola havien fet uns grups, el meu era el grup 2: Andrea, Eudald i Joan Iker, l’Andrea no va poder venir perque estava malalta. Tampoc no va  venir  l’Anna Vilella, però ella no anava al meu grup.  A les altres escoles havien fet el mateix. Els grups 2, primer vam jugar a dodgball.
Aquest joc consistía en intentar agafar una pilota quan el monitor deia dodgball i tornar a lloc,  llavors intentar tocar als teus rivals. Hi havia quatre equips, 2 jugaven en un lloc i els altres dos a l’altre .Els guanyadors de cada lloc competien entre ells.
Allí vaig fer moltes amigues: La Nicoleta, la Laia, la Clara...
Desprès vam jugar a bàsquet, consistíen en jugar a tots el jocs que havien, que formaven part de bàsquet: korfball…. Vaig conèixer a dos amics mès: el Roger, que anava a l’escola de la mare de la Clàudia i en Guillem.
Quan vam acabar vam fer floorball, era més o menys com el hockey, tens unn  stick i has d’intentar marcar ala portería dels rivals.
El penúltim esport que vam fer va ser mazaball, que es feia al camp exterior que era de gespa que s’arrencava fàcilment  i cauxo, aquell camp era asquerós, s’enganxava a les sabates.
L’últim esport que vam fer va ser natació!!
Com erem els últims ens van deixar una mica més.
La natació consistía en tirarte de la manera que et deien els monitors i desprès temps lliure, va ser molt divertid!
Desprès va manar a dina, però quan vam sortir casi tots ja havien dinat!!
Vaig conèixer a moltes nenes més: l’Anna, la Carla…
Vam estar jugant una estoneta més i desprès vam marxar, va ser molt divertit, però havia un problema totes les nenes que vaig conèixer feien 6è i llavors no les veuria l’any que bé, però em van donar els seus facebooks , snaps, hangouts i així em podría comunicar amb elles.
M’ho vaig pasar molt bé esperava repetiro!!!