dimecres, 22 d’abril del 2015

Excursió a la VII Trovada Esportiva a Balaguer

El dia 10 d’abril, els alumnes de 5è i 6è (cicle superior) havíem d’anar a Balaguer a una trobada esportiva d’escoles rurals.
On jo malauradament no hi vaig poder anar per què tenia bronquitis. Al mati quan anava cap a Lleida , que tenia hora al metge pensava “segur que s’ho estan passant molt bé”. Quan ja era a Lleida vam entrar a la consulta, i em va dir que encara tenia una mica de bronquitis. Després, vam tornar cap a casa, i em vaig passar tot el matí mirant la tele, jugant a la Tablet i fent uns exercissis de matemàtiques.
A la tarda vaig jugar, i a les 17’h vaig anar cap a Lleida a fer la classe de SPEAKING d’Angles extraescolar, quan es va acabar la classe vam anar a donar un paper a la meva entrenadora de gimnàstica artística . finalment vam tornar cap a casa, vaig jugar, sopar i al cap d’una estona a dormir.
Els companys em van explicar una mica el que van fer, com s’ho van passar, etc.

I espero que arribi l’any que bé per a poder provar l’experiència.