dimecres, 9 de febrer del 2011

Vacances a Torregrosa

L’estiu passat vaig anar de vacances a Torregrosa uns dies. Vaig arribar a casa de la meva padrina on també pocs carrers mes enllà hi viuen els meus tres cosins. Al principi estava una mica vergonyós, però desprès ja no. Tot seguit vaig ajudar una mica a la meva padrina amb les coses de casa i desprès vaig mirar la televisió.

A la tarda el meu cosí em va vindre a trucar a casa per anar a les piscines. Hi vam anar, quan vam arribar vam estendre les tovalloles amb els seus amics, mels va presentar. Tot seguit vam anar a la piscina a jugar i nedar una estona. Després vam jugar una mica a un partit de futbol una estona i em vaig comprar un gelat. Desprès vaig anar cap a casa hi vaig sopar. A la nit vam anar a jugar a fet i amagar amb una plaça. Va ser molt divertit, a les dotze de la nit vaig anar cap a casa a dormir.

L'endemà al matí vaig anar a casa del meu cosins a jugar una estona. Una mica mes tard vaig marxar amb la meva padrina que també havia vingut.

Vam dinar enciam, macarrons hi un flam. A la tarda vam anar a les piscines, ens vam banyar a la piscina hi vam jugar a futbol.

Així van passar alguns dies, també sempre, cada nit anàvem a jugar a fet i amagar hi ens ho passàvem molt bé.

Vaig passar una setmana allà, m’ho vaig passar molt bé, i el dilluns em va vindre a buscar la meva mare per tornar a Albesa.