dilluns, 7 de febrer del 2011

Una tarda a les trialeres

El dia 29 de Gener, a la tarda vaig anar a les trialeres amb el Sergi Bo, i amb el Ferran Serra.
A la tarda, a les 4:30, vaig anar a la plaça dels Sarrains i vaig jugar una estona a futbol amb el Sergi, el Ferran,, el Marc, l’Arnau, l’Estefi i amb el Marian. Vam fer un bon partit.

Quan ens vam cansar de jugar, vam anar a una casa misteriosa (del padrí del Carles Marvà), al cap d’una estona jo el Sergi i el Ferran ens avorriem. El Sergi va anar a buscar la bicicleta i vam anar al parc infantil. El Sergi es va anar a comprar xuxeries i jo i el Ferran, feiem tombs amb la bicicleta per l’arena.

Quan el Sergi es va acabar les xuxeries vam decidir anar a les trialeres.
Després, quan vam arribar vam anar turó amunt i quan vam arribar a dalt, vam decidir per a quina pista baixavem primer.

Quan ja vam estar els tres d’acord de per quina pista baixavem, el Sergi va ser el primer en baixar, i nosaltres vam observar com saltava, desprès vaig baixar jo i el Ferran l’últim.

A les 6:30, vam anar cap a casa i vaig anar berenar perquè m’estava morint de gana.