dilluns, 14 de febrer del 2011

El dia del meu sant

El dia vint-i-u del més de Gener va ser el meu sant. Vam anar a celebrar-ho a casa de la meva avia i hem va fer un pastis de fruita amb dos ànecs de xocolata.

El pastis que hem va fer la meva avia era molt bo. Quan me vaig acabar de menjar el tros que me van donar de pastis me van regalar una caixa per guardar els diners estalviats.

Llavors quan vaig anar al cole, vaig donar piruletes als nens de la classe i es van ficar molt contents.

Quan vaig sortir del cole vaig anar a Alpicat a veure els meus tiets, quant me van felicitar la meva cosina i jo vam anar a jugar en un joc que es deia: “estira la ploma”. Quan ja estàvem a punt de marxar ens van dir si volíem quedar-nos a sopar. Quan ja vam acabar de sopar, la meva cosina i jo vam anar a jugar al joc de la”ruleta de la sort”.