dijous, 13 de desembre del 2007

Romania

El meu país

Romania es el país on vaig néixer jo.
Es un país amb molta natura i cultura, allí hi ha el castell del Bran, que també es podia dir el castell del Conte Dracula. Es un castell on fa molt temps vivia un home que es deia Comte Dracula que quan hi passava algú pel seu costat sense deixar res el Comte Dracula li tallava el coll, segons sé jo.


Jo vivia en un poble que es diu Doftiana, es un poble gran per jo però hi ha camins on no hi he passat i és molt més gran. També hi ha molts vegetals i natura amb muntanya, a l’hivern neva molt i es molt xulo i podem esquiar molt bé, també si et vesteixes de blanc tot et pots camuflar. A l’estiu no fa tanta calor com a Catalunya però hi ha un riu per banyar-nos i es molt xulo. Al seu costat hi ha el Mar Negre.

El meu poble te mes de 5.000 habitants. Te un parc natural molt gran on al mig hi ha un castell. Enyoro molt el meu país i el meu poble perquè ja porto quatre anys aquí a Catalunya i alguns estius hi vaig de vacances. I així es el meu país i el meu poble.