dijous, 25 de novembre del 2010

Volem un poliesportiu o un pavelló

Hola, em dic Anna Balagueró Esqué i visc a un poble que es diu Albesa.

Senyor director del diari Segre, a mi m’agradaria que al nostre poble es fes un poliesportiu i si es pogués encara m’agradaria més un pavelló.


Per mala sort, aquí a Albesa no hi ha poliesportiu ni un pavelló; a jo m’agrada molt fer esports i m’agradaria que quan féssim gimnàstica al col·legi, quan plogués; tinguéssim un pavelló, perquè no haguéssim d’anar a fer textos o anar a la saleta perquè allí es petit i tota la estona se’ns embarca la pilota, o a les cadires o a l’escenari i això es un rollo.

També ara quan fem tenis em d’encendre unes llums que depèn on ets no s’hi veu i en canvi en una cosa d’aquestes com el pavelló s’hi veuria mes perquè les llums ja i estan instal·lades i s’hi està més calent; bé en resumen si està molt més bé al pavelló o al poliesportiu que aquí al pati del col·legi.


I quan un dia anéssim a jugar a futbol, a basquet... poguéssim anar a un pavelló per si plou o al poliesportiu seria un lloc meravellós per a jo, seria el meu lloc preferit. Ah! No sol jo, tots els meus amics, companys... voldrien tindre un lloc com aquest.

Si al final aquest desig es pugues-hi fer realitat o us o agrairíem molt a tothom qui hagués pogut complir el desig que molts nens esperem en el llarg de la nostra vida.

Senyor alcalde jo i els meus amics demanem que es faci un poliesportiu amb sostre o un pavelló.