dijous, 25 de novembre del 2010

La meva gossa

La meva gossa la vam adoptar a un veterinari.

Era molt petita i sol tenia un any. Es molt rossa i bonica. Li agrada jugar amb la gent, li agradar caminar i córrer.

Sempre te ganes de jugar, hi es una mica trapella, te una caseta on hi diu Rossa. Viu al jardí de casa meva hi sempre es a la terrassa.

No li agradar que li tirin aigua ni els gats. Dos mesos desprès que la compressin va tindre dos gossets molt bonics. Un es va morir de naixement però els altres dos van sobreviure.Jo m’he l’estimo molt.

Ara ja té 3 anys i mig però encara es jove, de vegades s’escapa però sempre tornar a casa, moltes vegades anem a passejar per la Plaça de la Pedrera o per la sèquia.

No m’agrada que ens trobem un gos m’entres passegem perquè si no es posa nerviosa hi no anem bé.

Li agradar la vegetació i quan fa fred la entrem al magatzem hi està calentona i no la obrim fins demà.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Massa curt Stefi segur que pots millorar.

Anònim ha dit...

Stefi es molt curt, t'hi podries esforçar una mica més.

Arnau farrús ha dit...

Soc l'Arnau!