dilluns, 29 de novembre del 2010

Les meves vacances

Les meves vacances han set a molts llocs. A Soses, al Soleràs, a Albesa ...Meu vaig passar molt bé.

Els primers dies me’n vaig anar una setmana a Boi Taüll amb els meus veïns, quan vam arribar, era la hora d’anar a dinar. Al cap d’una setmana me’n vaig anar cap al meu poble, Albesa.

Vaig anar uns dies a les piscines , passat uns dies me’n vaig anar al Soleràs, al poble dels meus padrins, de Festa Major cinc dies .
Al cap de cinc o sis dies vam marxar cap a Albesa per qué encara quedava dos dies de Festa Major.

Després de tres dies vam anar de festa major al poble dels meus cosins de Soses, vam estar una setmana sencera. El primer dia quan vam arribar a les onze trenta van fer els correfocs, jo em vaig quedar amb la meva cosineta a casa dels tiets, després vam anar a sopar i a dormir.

L’endemà vam anar als cotxes de xoc amb els amics i amigues.
Quan va passar la setmana vam anar correns cap a casa per què passat demà comensava el col·legi. El primer dia de col·legi estava una mica nerviós i una mica nerviós perquè ja comensaba el cicle superior.

Ha sigut un dels millors estius de la meva vida!