dilluns, 29 de novembre del 2010

Les meves vacances

Aquestes vacances del 2010 m’ho he passat molt bé primer de tot vaig anar a la Festa major d’Albesa vaig jugar amb els meus amics. Quan es va acabar el ball vaig anar cap a casa a sopar amb la família. Quan vam acabar vam anar a dormir.

L’endemà vam anar a dormir a casa dels meus cosins un parell de setmanes.
El dia més especial per mi va ser anar a la platja de la Pineda amb la meva família
Quan anàvem cap a la platja vaig fer uns amics ens vam anar a banyar i vam fer surf.
Ha estat un dels millors estius.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

no es llarg pero mola



A C G

Anònim ha dit...

es curt pero diver






A C G

Anònim ha dit...

es curt pero divertit.




A C G

Jan Olona Seró ha dit...

marc soc el Jan jo crec que el text está vastant bé, pero tmb crec que el podries fer una mica mes llarg.