dimarts, 31 de març del 2009

Els meus gats

Ara fa poc, quan vam anar al Romeral, la meva gata va criar tres gatets, dos eren de color blanc i un de color negre, però els dos blancs van morir i ara només queda el de color negre i la meva gata l’està cuidant molt bé.

També tinc un altre gat, amb taques però amb la gent del carrer es furro, però amb jo, el meu germà i la meva mare no ho és. La meva gata, que ha criat els tres gatets, és mansa amb tothom menys amb el meu pare perquè sempre l’enreda i la molesta molt.



Aquests dos gats me’ls vaig trobar pel carrer, els vaig agafar i li vaig preguntar a la meva mare si els podia tenir i em va respondre que sí, i ja fa potser tres o quatre anys que tinc aquests dos gats.

Abans també tenia gats, quan era molt petit però es van morir perquè eren molt vells.