dimarts, 31 de març del 2009

Abandonament d'animals

Hola, sóc la Laura i os voldria parlar de la gent que abandona els animals. Crec que està molt mal fet el que fan aquest tipus de gent amb els pobres animalons. Els pobres gossos que et trobes per la carretera abandonats o també per davant de casa teva morts de gana.


La meva padrina em va dir que una amiga seva se’n va trobar un lligat amb un filferro pel coll penjant d’un pal de la llum, també te’n trobes pel carrer amb el llacet de regal de Nadal... Ai, pobrets!


La meva gosseta es diu Cuca i es un gos que abans estava abandonat i ara té la sort de tenir una família que la cuida i se l’estima. Ja porto amb ella quatre anys. Era al Camí del Riu i me’l van portar a casa la família del Sergi Bo.

No sol s’abandonen els gossos, també els gats i d’altres com el gat... Però no sol es l’abandonament perquè també hi ha animals salvatges que la gent els pega sense cap motiu. Aquells pobres animals ho deuen passar molt malament. També us dono un consell: si els voleu ajudar i també voleu un gos o gat agafeu-lo de la perrera que pobrets fan una mica de pena.

3 comentaris:

Sergi Bo Sanmarti ha dit...

Jo crec que esta molt malament que els animals els abandonon quan son grans.

Unknown ha dit...

La majoria de la gent te poca responsabilitat de tenir un animal domèstic a casa. Hi ha moltes causes d’abandonaments perquè la gent quan els animals són petits són molt bonics, però quant són grans se’n cansen. Quan alguna persona ha atropellat algun animal no es preocupa de si el poden curar a aquell animal anant amb un centre veterinari ràpidament per fer-li una operació i salvar-li la vida. Pocs ho fan, la majoria deixen inconscient a l’animal a la carretera i al cap d’una hora qualsevol cotxe que passi el pot tornar a atropellar i llavors tindria una mort segura. A l’estiu hi ha molts abandonaments i sobretot de gossos, gats etc...
Jo tinc de mascota a una gateta siamesa, però la cuido i mai l’he abandonat. Mai se m’acudiria fer-ho, la meva gateta té unes hores per estar al carrer i unes a casa. Quant la crido “vine”, ve al cap d’una estona perquè potser no m’ha sentit. Pobrets. Adopteu-ne si podeu, us estimaran si vosaltres els estimeu . Si us sentiu sols ja sabeu que fer.

Ayoub Moudjaoui ha dit...

Jo crec que si tens un animal com un gos n'has de tenir responsavilitat