dimarts, 31 de març del 2009

Anem a esquiar !

Els dies 21-22 de febrer vam anar a esquiar els cursos de 5è i 6è, n’hi havia alguns que no en sabien, com jo, però en vam aprendre, també n’hi havia que ja en sabien, però els van ensenyar coses que encara no dominaven del tot bé. I no sol feien esquí sinó que també hi havia alguns nens d’aquí Albesa que van fer snow-board.

També hi havia hores lliures, i era quan tots practicàvem el que havíem après aquell dia. Però si volies també anaves amb els amics a algunes altres pistes. Després baixàvem pels telecadires i anàvem cap a l’alberg, on vam dormir, sopar, esmorzar...



I el segon dia, és a dir, el dia vint-i-dos, com que ja dominàvem més les tècniques, vam poder passar-nos-ho més bé perquè com que ja en sabíem més vam poder baixar més pistes...

Quan vam haver de marxar, no volíem marxar, almenys jo, però també teníem ganes de veure als nostres pares. Quan vam arribar vam descarregar les bosses de la roba... I després vam pujar al cotxe i vam marxar cap a casa.

I així va ser la sortida a Portainé !

3 comentaris:

Laura Olona Seró ha dit...

HUS HO DEVIEUN PASSAR MOLT BÉ ¿N0?

Anna Cardeñes ha dit...

Jo m'ho vaig passar molt be!!!!

Ni que uns quants de cinque i sise ens van fer patir a Laura!!!

Felicitas per el teu article!!!

Noelia Borras ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.