dimarts, 31 de març del 2009

Els meus animals de casa

Jo a casa tinc sis animals: Dos tortugues, dos gats, un gos i un peix. Les tortugues viuen al jardí amb una piscina que el meu pare els i va fer es molt gran. Tenen 10 anys hi ha l’hivern s’enterren sota terra. A la primavera tornen a sortir del clot i se’n van cap a la piscina.

També tinc dos gats: un que te 15 anys i l’altre te 8 mesos. La mes vella es diu Mixina i la deixem dormir a dins de casa i l’altre es diu negret perquè es tot de color negre i dorm al magatzem amb el Jaky.

També tinc un gos que es diu Jaky, té 1 any i me’l va donar el Manel Asenesio perquè no s’avia que fer-ne, es de color blanc i amb taques de color negre, es una raça petita.

Sempre te ganes de jugar i sempre salta. Abans del Jaky tenia un gos que es deia Doc. però es va fer vell i als 13 anys es va morir.

També tinc un peix que es de color taronja i te 3 anys. El vam comprar a una tenda de peixos de Mollerussa.

3 comentaris:

Laura Olona Seró ha dit...

SERGI, QUE DIVERTIT TENIR TANTS ANIMALS. NO ET DEUS AVORRIR ¿NO?

Ferran Serra Cetó ha dit...

a mi m'agraden molt pero la meva mare no li agraden perque li fan fastic.

Dani Salcedo ha dit...

aquest article es molt xulo i divertit. Tindre tants animals a casa sense abandonar i sense maltractar es un exemple per a tot el mon.