dimecres, 22 d’octubre del 2008

Sóc la Marta

Hola a tots, em dic Marta Beatrice Grigoras, tinc 10 anys
i sóc de Romania, un país del qual en guardo molt bons records. Vaig arribar aquí a Albesa fa tres o quatre anys i vaig començar fent segon de Primària.

Les coses que més m’agraden són: el futbol, jugar amb les amigues, ballar,llegir i escoltar música.
Sobre les coses que no m’agraden, no m’agrada que em cridin ni tampoc que em castiguin.

Pel que fa al meu aspecte físic, sóc morena i amb el cabell llarg. Tinc els ulls marrons i la cara una mica pigada. La meva alçada és normal i estic més aviat prima.

Em considero una persona vergonyosa i tímida, però quan conec a les persones ja no ho sóc tant.

Altres dades meves són que m’agraden molt els nens petits, m’agrada parlar català i també fer gimnàstica.

Fins aviat.