dimecres, 22 d’octubre del 2008

Em dic Lluïsa

Per tots els que mireu aquesta web , m’agradaria molt presentar-me .Hola a tots, em dic Maria Lluïsa Fulla Graell.
Em considero una persona simpàtica, agradable i molt alegre però segons en quin moment estic, m’he de controlar una mica.

No sé com em troben els meus amics o companys de classe i de l’escola, però suposo que els resulto agradable. Sí, ho reconec, de vegades m’enfado amb algú, però tinc la raó alguna vegada.

M’agrada tenir algú per confiar-hi i poder-li explicar els meus sentiments i emocions. La meva millor amiga és la Laura Olona.

M’agrada molt vestir-me a la moda, sobretot els cabells, no m’agrada que em vegin despentinada. Ara fa poc vaig complir 10 anys, els vaig fer al setembre, el dia 7.

Ara us presento a la meva família: la meva mare es diu Lluïsa i el meu pare Eusebio, la meva padrina es diu Maria Pilar, és d‘Alcañiz i és molt simpàtica.

Adéu fins una altra.

2 comentaris:

Laura Torres Aliet ha dit...

Ola lluisa
t'ha quedat molt bè
la presentació
adeu !!!

Noelia Borras ha dit...

Hola LluÏsa, t'ha quedat molt bé la
la presentació, m'ha agradat molt. Adéu i fins aviat