dimarts, 7 d’octubre del 2008

Sóc el Manel Asensio

El meu nom és Manel, tinc 10 anys i visc a Albesa. El meu pare és de Térmens i la meva mare és d’aquí, d’Albesa.

Sóc més aviat alt per la meva edat, sóc bastant prim i sóc ros.

A mi m’agrada jugar a tennis i també a futbol amb el Sergi, el meu amic. Hi jugo molt quan surto del col·legi. No m’agrada gaire anar a l’escola però s’hi ha d’anar, perquè així pots aprendre moltes coses.

A casa tinc una escopeta de perdigons i el meu pare me l’ha donat, i una de baletes que me la van comprar ahir...

També m’agrada molt anar amb moto, me’n compraré una quan sigui gran, em compraré una kawassaki 600.
M’agrada voltar pel carrer i no m’agraden els jocs de guerra, no els trobo la gràcia, tampoc m’agrada Dragon Ball Z.
M’agrada cantar rap, el rap que canto és d’un cantant que es diu Porta.

Quan sigui gran m’agradaria ser ric i tenir piscina a casa, tenir un Porche negre...

1 comentari:

Sergi Bo Sanmarti ha dit...

manel ta quedat molt be la presentacio