dimarts, 7 d’octubre del 2008

Sóc la Laura Torres

Hola, em dic Laura i visc a Albesa, tinc 9 anys però aviat en faré 10, sóc alta, rossa, amb els ulls blaus i sóc molt nerviosa però una mica tímida.

Si em fan alguna cosa que no m’agrada m’enfado molt fàcilment, i parlo molt. M’agrada molt fer manualitats, tocar el piano, cantar, ballar i m’agrada aquesta música: El canto del loco, Abba etc., i també m’agraden aquestes pel·lícules: Mamma Mia, Camp Rock, Hsm 1, Hsm 2.

M’agradaria tenir un cotxe descapotable, una mansió, ser molt rica. No m’agrada la sèmola, els insectes em fan molt fàstic, les serps no m’agraden massa etc. A fora de l’escola faig anglès i plàstica, on també hi van més nens de la classe i de d’altres classes.

3 comentaris:

Manel Asensio Palau ha dit...

ola com va vona pressentacio

Maria LluÏsa ha dit...

T'ha quedat molt bé la presentació, Laura. Espero que continuis fenc comentaris i publicar coses . Adeu

Núria ha dit...

Laura t'ha quedat perfecta la presemtaciò i es molt xula.
AdEu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!