dimarts, 7 d’octubre del 2008

Sóc la Laura olona

Hola, el meu nom és Laura Olona i tinc 10 anys. Vaig néixer a Lleida, a un hospital, però la meva mare és del Soleràs i el meu pare és de Lleida . Ara, però, visc a Albesa.

M’agrada escoltar música, cantar i ballar. M’agrada molt el fútbol i m’he apuntat a un equip que es diu la Noguera. Sóc del Barça i el meu jugador preferit és el Messi. M’agrada sortir al carrer, mirar la tele, també m’agrada jugar a l’ordinador i també m’agraden els nens petits. També m’agraden els diners, ja que així em puc comprar tot el que vull.

De les coses que no m’agraden hi ha el bàsquet, tampoc no m’agrada anar al cole, i, si parlem de menjars, tampoc m’agrada la col. Ah, i me’n descuidava, tampoc m’agrada caminar, i això que hi vaig bastant sovint amb els meus pares: anem a fer rutes, anem a buscar bolets…

Pel que fa a com sóc jo, sóc alta, tinc els ulls blaus, el cabell llarg i castany. Em considero treballadora i bona estudiant.

2 comentaris:

Sergi Bo Sanmarti ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Manel Asensio Palau ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.