dimecres, 8 d’octubre del 2008

Sóc el Dani Salcedo

El meu nom és Dani i tinc 10 anys. Vaig néixer a Valencia i visc aquí. Faig 5è de Primària.

M’agrada jugar a futbol i fer gimnàstica, però això d’anar a peu al camp de futbol
és molt avorrit. Ens ho passem molt bé junts els de 5è, volem que s’acabi l’escola aviat i ser l’estiu per anar a les piscines i segur que vosaltres opineu el mateix.

M’agraden els jocs de la play, la wii, l’ordinador i també m’agrada escoltar música.

Els meus amics i jo sempre ens estem animant i crec que totes les classes haurien de fer el mateix.
A vegades lluitem contra els de 4t i sempre guanyem, però ara amb els de 6è només a vegades guanyem i altres perdem.

Cada dia estem amb coses noves cada un de nosaltres, potser els altres no ho pensin però jo ho penso que passarà quan ens n’anem d’aquesta escola, espero trobar-nos amb els amics sovint per jugar tots junts.

1 comentari:

Xavier Olivart ha dit...

Dani, em penso que encara t'hauràs d'esperar uns quants mesos per tornar a les piscines... L'hivern és molt llarg i tot just acabem de començar el curs...