dimecres, 7 de maig del 2008

Les vacances de Setmana Santa

Avui ús parlaré, encara que amb molt de retard, de les meves vacances de Setmana Santa. Han estat molt divertides i molt entretingudes.

El Divendres a la tarda vaig anar a casa la meva padrina, al matí vaig fer uns quants deures i vaig mirar la televisió, a la tarda, a les 19:00, vaig anar a entrenar fins a les 20:30 i a les 21:00 vaig arribar a casa, em vaig dutxar, vaig mirar la televisió fins a les dotze i després vaig anar a dormir.
L’endemà a les 9:00 havia d’estar al camp de futbol perquè jugàvem un partit de futbol contra Baix Segrià. A les 12:00 vaig anar a Radio Albesa perquè s’estrenava aquell dia Desprès vaig anar a les cassolades.

A la nit vaig anar al ball que feien fins a les 23:00, després me’n vaig anar cap a casa i me’n vaig anar a dormir.

El diumenge em vaig aixecar i vaig jugar a la play i a la PSP, al migdia vaig fer deures i a la tarda vaig estar per casa.

El dilluns em vaig aixecar amb una mica de mal de panxa, vaig esmorzar i em vaig posar a mirar la televisió. A la tarda em vaig avorrir molt.

Dimarts em vaig aixecar amb mal de panxa i mal de cap, a la tarda estava marejat.
Dimecres al mati estava molt bé i vaig fer molts deures i a la tarda vaig ajudar a la meva mare.

Dijous, quan em vaig aixecar, els meus pares havien anat a Lleida i jo vaig fer uns quants deures. Quan van arribar ens vam posar a dinar vam menjar macarrons i a la tarda vaig veure la televisió i vaig anar a Lleida. A les 19:00 vaig tornar cap a casa i vaig mirar el Barça de bàsquet contra el CSKA de Moscou: el Barça va guanyar de dos punts 64-62.
I a la nit van vindre uns amics a sopar i vam veure el Barça, que va perdre 3-2 contra el València. L’endemà a les 8:00 em vaig aixecar i vaig fer les maletes perquè marxàvem a Lluzas perquè els meus padrins hi tenen una casa.

El Divendres a les 12:00 vam marxar d’Albesa cap a Lluzas i vam arribar a les 13:00. Quan vam arribar la meva padrina va fer el dinar i a la tarda vaig jugar a la plaça amb el Dani, el meu cosí. A la nit vam jugar a futbol a la plaça i també una estona a la PSP. A la 1:00 ens en vam anar a dormir.

L’endemà al matí em vaig aixecar a les 11:00, vaig jugar i vaig anar a dinar a les 14:00. A la tarda vam jugar a tennis a la plaça. A la nit vaig anar a sopar a casa del meu cosí i l’endema em vaig aixecar a les 10:00 i vaig jugar fins a les 12:00 amb el meu cosí, la meva germana i les seves amigues al “pilla pilla”. A les 14:30 vaig anar a dinar, va venir el meu cosí a dinar i vam menjar macarrons. A la tarda vam veure Raw, la lluita lliure. I després vam jugar al monopoly amb el meu cosí, jo, la meva germana i dos amigues seves; la guanyadora va ser la meva germana, es va anar fent hotels i va guanyar, jo vaig quedar tercer de sis perquè la meva germana em arruïnar. Vam estar de 17:00 a les 20:00 jugant, després vaig fer deures fins a les 22:00, hora en què vam sopar i a la nit no vam fer res.

L’endemà la meva mare em va obligar a anar a missa però jo no volia i a la tarda vam menjar-nos la mona i vam marxar cap a casa.