dimecres, 28 de maig del 2008

un cap de setmana amb els cosins

El cap de setmana de fa 3 setmanes van venir els meus cosins aquí a Albesa, us explicaré què vam fer.

Els meus cosins i la meva tieta van arribar el divendres a la nit i no ens van voler despertar.

L’endemà al matí em va trucar ma padrina que els cosins eren a casa, i en primer lloc me’n vaig anar corrents a veure’ls. Els vaig donar una abraçada ben forta i van veure el meu nou pentinat. Vam mirar la televisió mentre jugàvem i parlàvem.

Després va venir ma germana i vam anar a comprar llaminadures.
Vam dinar tots junts a casa de ma padrina i el Tomàs (com sempre) no volia menjar.

A la tarda, jo i l’Anna vam anar a comprar a Lleida, a mi no em va agradar res però m’és igual, ja que només volia una gorra o una cadena per als pantalons i no en vaig trobar cap; de gorres si però no m’agradaven.
Finalment ens en vam tornar cap a casa i el Tomàs portava tot el dia jugant a la meva “nintendo”.

Vaig anar a casa a dormir i l’endemà al matí hi vaig tornar. Vam anar a comprar llaminadures i cromos pel Tomàs.
Em vaig quedar a dinar i desprès de dinar ens vam quedar mirant els Simpsons, jugant, saltant i divertint-nos.
I finalment, a la tarda, van marxar.