dimarts, 11 de novembre del 2008

Entrevista a Montse Cetó, treballadora social

La meva mare té 42 anys, és alteta, té el pel ros, crida una mica quan la fem enfadar, té els ulls marrons, té el nas normal, els ulls petits i les orelles petites.

Com et dius?
Montse Cetó Sala.

De què treballes?
De treballadora social a l’hospital de Santa Maria, a la unitat que atén a la dependència.

És molt cansada la teva feina?
No em cansa perqué m’agrada la meva feina

És divertit?
No és divertit. És agradable quan ajudes a la gent.

T’agrada la música?
Si.

Quina t’agrada?
Música actual

Treballes sola?
No

Amb qui treballes?
Amb dos metges, dos infermers, una fisioterapeuta, una terapeuta ocupacional i una auxiliar.

T’agrada llegir?
Sí, molt

Quins és el llibre que estàs llegint ara?
Les tres preguntes de Jorge Bucay. És un escriptor que m’agrada molt.

T’agrada el cinema?
Sí, però des que tinc els fills sols vaig a veure pel·lícules infantils.

Gràcies per haver-me concedit aquesta entrevista.