dimarts, 11 de novembre del 2008

Entrevista a l'Ester Aliet, infermera

Avui farem una entrevista a la meva mare, l’Ester Aliet, treballa d’infermera.
És una persona a la que conec molt bé, però en canvi, hi ha coses de la seva feina o gustos seus que no coneixia.


Com et dius?
Em dic Ester Aliet.

D’on ets?
Sóc d’Albesa.

De què treballes?
Treballo d’infermera.

En què consisteix la teva feina? Ens la pots explicar una mica?
Actualment estic de supervisora i la meva feina consisteix en organitzar la feina de la unitat on treballo.

Quants anys fa que treballes d’aquesta professió?
Fa disset anys que sóc infermera, i en fa dos que treballo de supervisora.

Quins són els teus hobbies?
M’agrada llegir, sortir amb els meus amics, m’agrada viatjar.

Com vas decidir venir viure a Albesa?
Hi he viscut sempre.

T’agrada la música? De quin tipus?
Si, el rock.

Quin menjar t’agrada més?
Els ous ferrats.

Quin actor/actriu t’agrada més?
El Robert De Niro.

Quin esport t’agrada més?
M’agrada caminar.

Quin color t’agrada més?
El negre per vestir, i visualment el lila.

D’on has anat de viatge, quin lloc t’agrada més?
Roma.

Moltes gràcies, per la teva col·laboració i que passis un bon dia.
Gràcies a tu i que passis també un bon dia.