dimarts, 18 de novembre del 2008

Entrevista al meu padrí, en Cristóbal

El diumenge vaig fer l’entrevista al meu padrí d’Ivars d’Urgell juga a bitlles i li agrada molt, té un hort i allà també juga molt a bitlles. Per entrenar-se també s’entrena alguns dies amb els del seu equip, però no sé quan ho fan perquè no li he preguntat. També m’ha dit que li agrada molt jugar al billar i que aquells pals valen molts diners. A les bitlles es pinten de colors diferents perquè un altre no li agafi una bitlla sense voler.

Com et vas aficionar a les bitlles?
Veia als companys com jugaven i llavors també vaig jugar i em va agradar molt.

Surts molt de casa per jugar a bitlles?
Una vegada a la setmana.

Quin és el lloc que t’ha agradat mes?
Albesa, perquè hi ha molts bons jugadors.

Tens moltes persones a l’equip?
Vuit persones.

Et fa ràbia haver de perdre?
Sí, molta.

Quants equips sou?
Som tres equips.

Hi ha algú que no t’agrada de l’equip?
No, som tots companys.

Heu guanyat mai un campionat?
Quatre anys seguits.

En quin lloc esteu ara?
A la primera divisió.

Tens algunes altres aficions?
Sí, el billar.

Gràcies per la teva col·laboració i per deixar-te entrevistar.