divendres, 15 d’abril del 2016

Foto trobada esportiva

Hola, us voldria explicar que vaig fer el dia 8 d’Abril de 2016 a la trobada esportiva de Balaguer.
 Fa 4 dies vam anar a la trobada esportiva, quina emoció! Era la primera vegada que hi anava però no coneixia ningú. Quan vam arribar hi havia molts col·legis, hi havia: els de Menàrguens, Térmens, Vilanova de la barca... Abans de entrar la Carla P em va presentar a dues amigues seves: La Carlota i l’Ariana .
Quan van arribar tots els autobusos, vam anar tots els grups a on els tocava. Jo era del Grup 1. Vam anar directament a la piscina municipal de Balaguer, quan hi vaig entrar tenia molta por però després m’ho vaig passar molt be! Quan vam sortir de la piscina, corre, corre que teníem poc temps. Després vam anar al poliesportiu de Balaguer. Primer allí vam fer dotgeball. Vam fer 2 grups i 4 equips. Allí vam jugar al dotgeball, al doctor i al traïdor. Després vam anar a jugar a basquet i a korfball. Vam fer 6 grupets i ens canviàvem de cistella de basquet  i korfball quan deien canvi.

 Més tard vam fer bàdminton, primer vam fer un joc per escalfar i després vam fer bàdminton per parelles. Allí vaig fer una amiga, no recordo com es diu però m’hi vaig fer molt amiga. Jo era un desastre i a més perdíem tota l’estona però va ser molt divertit. I finalment vam anar al camp de futbol de Balaguer, vam fer 2 grups i 4 equips i vaig perdre tots els partits.

Més tard ens en vam anar a dinar a les grades del camp de futbol. Van venir tots els grups i vam començar a dinar, quan vam acabar de dinar vam jugar una estona, allí, l’amiga que havia fet a bàdminton,  va donar el meu gmail i allí vaig fer una amiga que ara no recordo com es deia. Ens vam fer una foto i vam marxar. Vam tenir temps de jugar al pati de l’escola fins a les 16:30 i vam tornar cap a casa a berenar. va ser molt divertit, m’ho vaig passar molt bé.