divendres, 15 d’abril del 2016

Trobada esportiva

El 8 d’abril de 2016 vam anar a Balaguer, per una trobada esportiva amb col·legis de la Noguera. A les 9:15 vam anar a la parada d’ autobús a esperar l’ autobús per anar a Balaguer. A l’ autobús hi havia alumnes de 5é i 6é d’ Algerri, Castelló i de Menàrguens. Quan vam arribar a Balaguer vaig conèixer molts alumnes d’ altres pobles però vaig parar més atenció a un alumne d’ Algerri, que es deia Jan. Li vaig preguntar a quin grup anava i vaig descobrir que anàvem al mateix grup! Havia fet un nou amic! Al grup m’ havia tocat anar amb l’ Eduard i el Toni. Fèiem bàsquet i korfball, bàdminton, Fútbol, natació i dodgeball.

Els horaris eren de 10:15 a 10:55, de 11:00 a 11:40,  de 11:45 a 12:15, de 12:20 a 13:00 i de 13:05 a 13:45. Després a dinar fins a les 16:00. I a les 16:00 cap a casa de nou.

A Bàsquet  entre les 10.15 i les 10.55  també incloïa Korfball que és Bàsquet però sense taulell. Bàsquet ja va ser més difícil per que es notava que el Jan anava a bàsquet, corria que semblava una bala! A bàdminton vam fer “la guerra dels volants” i després vam fer un campionat vaig quedar en el  3r lloc i el 2on, en 3r lloc i el 2on. Un cop em va tocar contra l’ Eduard i els vam guanyar de moltíssim 15-3. A fútbol el vam fer amb el mode fútbol 7. Un cop al meu equip, ens va tocar contra l’ Eduard! I vam guanyar 5-1! Això es per escriure-ho en MAJÚSCULES! A Natació va ser el que va molar més, vam anar a una piscina climatitzada!!!! Va molar un munt! Fins i tot hi havia trampolins! Allò ja no podia ser millor! Doncs sí, sí podia ser millor, hi havia escales per entrar a la piscina sense tirar-se.
A l’ hora de dinar vaig seure amb el  Jan i els seus amics i vam parlar de molts temes, i també d’ Star Wars i em va dir que el pare del Luke va tirar l’ Emperador per un barranc i va matar-lo.

Ell va anar  a veure l’ estrena d’ Star Wars “El despertar de la força” amb el seu cosí Quim.

Després vam anar al camp i fèiem de “Palomeros” es a dir: Persones que van als camps de fútbol van a molestar o això intenten.
Finalment vam fer fotos de grup per escoles separades i va  arribar l’ hora de marxar.
A l’ autobús vaig seure amb el Jan a i vam decidir parlar ( fer una conversa privada per Hangouts)

I al final ens vam despedir.