divendres, 15 d’abril del 2016

La trobada esportiva a Balaguer

El divendres dia 8 de abril de 2016, vam fer una trobada esportiva a Balaguer on hi participaven diferents escoles de la Noguera. I ens dividíem en 5 grups, al meu grup hi havia la Mar, la Carla P.i jo.
Quan  estàvem tots preparats per l’excursió, ens vam esperar l’autocar als bancs del parc. Quan vèiem que tardava i vam jugar una mica al parc.  Al autocar hi pujaven moltes escoles, entre aquestes la nostra. Quan vam arribar, vèiem que hi havia moltes escoles. Ràpidament, ens vam dividir en grups, però vaig tindre temps de saludar els nens de Térmens. El primer que ens va tocar era la natació. Ens vam canviar ràpid i vam tirar-nos a la piscina pel trampolí i nedar. Després ens tocava dodgeball. Vam jugar en unes menes de joc que no coneixia: el doctor i el traïdor.

 També ens va tocar bàsquet que jo no en sabia gaire i a korfball que era el mateix però sense moure’ns. Després ens tocava Bàdminton. Vam jugar amb parelles contra parelles. I finament el joc que menys sabia: futbol. Primer vam guanyar (4-0) contra l’equip de la Mar, però vam perdre contra un equip molt bo (4-1). Per fi vam dinar. Jo vaig dinar amb el Jan i després quan vam acabar vaig jugar al camp de futbol amb els meus amics d’altres escoles, entre ells la Maria del Mar, la filla del meu mestre Josep Manel.

Per mala sort, es va acabar l’excursió i vam anar tots a l’autocar. A Albesa, vam poder jugar al pati. Vaig jugar a tennis amb les nenes i el Miqui.