dimarts, 10 de març del 2015

A Sant Llorenç de Montgai

Anàvem d’excursió a sant  Llorens de Montgai vam sortir a les nou i quart perquè teníem de esperar a els nens i nenes que faltaven  per a marxar quan ja hi érem tots vam marxar i  esclar  vaig despedir a la meva mare ! Al autocar vaig anar amb l’Anna V  i de tornada amb l’Anna M, quan vam arribar vam anar a esmorzar a una plaça que ja hi havíem estat fa un parell d’anys amb una altra escurció , quan vam acabar de esmorza els monitors es van presentar , n’hi havia tres el Victor, la Marta i en Toni.  En Toni i la Marta van anar amb cicle Mitja i el Victor amb cicle Superior, nosaltres 5é i 6é.
Al mati vam anar dintre d’una sala a aprendre, era molt divertit perquè sortíem allí al mig i imitàvem a prehistòrics. A fora vam veure ossos, pell de porc senglar, budells, pedres, cabanes... però lo que em va agradar mes de tot era el taller de escabar vaig trobar moltes pedres i una banya de cérvol.  I després vam recollir i vam anar cap a dinar , totes portaven pasta freda menys l’Emma i jo.
A la tarda vam anar a una cabana i vam mirar un power point amb un projector, després vam entrar en una altra sala i vam fer una fitxa amb ossos de veritat !!
I quan vam torna vam berenar i jugar un quart d’ hora  i llavors vam marxar.