dimecres, 18 de març del 2015

Tutors de contes

El dia 17 de març a l’escola  vam fer una activitat que es diu, tutors de contes, els nens i nenes que em van tocar van ser el Jordi de P3, la Bruna de P4 i el Fallou P5.

El llibre que he llegit ha sigut el Teo a la granja, desprès han fet unes fitxes i un trencaclosques. Quan han acabat hem anat a fora a fer una activitat, consistia en dir l’ animal de la carta i si l’encertaves et quedaves la carta. Finalment els hi he donat un sobre en el qual havia una titella que era el Teo.
El Jordi era una mica vergonyós  però molt mono ,estava molt concentrat amb el conte que li llegien. Es va  emocionar  quan li vaig donar el sobre amb el seu nom.


La Bruna escoltava molt i estava concentrada, li ha agradat molt el ninot del Teo, almenys és el que deia.
El Fallou sols volia el ninot del Teo i no parava de mirar els seus companys. Però s’ha portat bé. Em deia senyoreta.

En general, tots s’han portat molt bé.
Jo m’he sentit molt bé I gran, també com una professora.
Espero que tornem a repetir aquest dia perquè a mi m’ha encantat!!