dimecres, 18 de març del 2015

Tutors de contes

Avui  he fet de tutora de contes  amb el Roger i el Ramon. El Roger i el Ramon són uns nens una mica actius i molt divertits per a mi. Hem anat a buscar el nens i jo he anat a P-5 i  he agafat al Ramon i al Roger i hem anat caminat fins a la classe de cinquè i ens hem assentat al terra i hem llegit un conte que es titula:
LA TORTUGA I EL DOFÍ
Quan hem acabat de llegir hem anat a una taula i hem fet unes fitxes per a cadascun.
Hem començat pel Ramon i s’ho sabia tot. Després els hi he preguntat si els hi havia agradat el llibre i m’han dit que si !!



Quan havíem acabat no sabia el que fer i els hi he dit que dibuixessin algun animal que hagués sortit a la lectura.
Després els hi vaig dir que m’expliquessin que va passar al conte, com es deia la tortuga, com es deia el dofí...
Al cap de l’estona els hi vaig deixar que fessin el que vulguin a la fitxa i el Ramon va dibuixar un lleó i el Roger va jugar amb una figura que li vaig regalar. Després vaig dibuixar una sopa de lletres i els i vaig ficar dos animals i els havien de  trobar. I quan van acabar de fer la sopa de lletres els vaig acompanyar a la seva classe.

Em va agradar molt aquesta activitat i sobretot els nens que em van tocar.