dimecres, 14 de maig del 2014

VI Trobada Eportiva de la Noguera

El passat dijous 8 de maig vam participar, els nens de 5è i 6è, a la VI trobada esportiva de la Noguera.

Vam arribar com tots els dies a les 9:00 del matí, vam fer “pipí” i a  les 9:30 vam marxar cap a Menàrguens a buscar els nens d’aquell poble i vam anar cap a Balaguer amb autocar.


Quan vam arribar hi havia moltes escoles: les d’Algerri, Térmens, Castelló de Farfanya, Menàrguens, Gerb,...


Els monitors, que els anaven anunciant pel micròfon, van dir que els del grup 1r amb  dos monitors, els del grup 2n amb dos més, els del 3r grup amb dos més i el 4t i el 5è grup amb dos monitors més, a cada grup li tocava un esport, hi havia de passar d’esport a esport, hi havia 5 esports: natació,  dodgeball, bàsquet, bàdminton i futbol.



A mi em va tocar amb l’Arnau a dodgeball, després d’un quart d’hora o vint minuts vam anar cap a la pista de bàsquet, vam fer uns partidets, i després vam anar a la pista de bàdminton, hi havia deu camps, havíem de jugar amb un altre d’un altre poble, vaig jugar amb un que coneixia de la Bordeta, vam anar cap al camp de futbol, que estava bastant bé, vam fer unes semifinals, una final, i un partit per lluitar pel 3r i 4t lloc, vaig  marcar 4 gols i un de penal, però  a les semifinals vam perdre als penals per un 3-2. Al partit pel 3r i 4t lloc vam perdre, a l’acabar del futbol vam anar cap als vestidors, ens vam ficar el banyador i vam anar cap a la piscina, ens van dir que ens tirassem de 3 o 4 maneres i després vam tenir temps lliure, ens vam tirar pel trampolí, ens vam banyar,... ens vam vestir i vam anar cap a les grades del camp de futbol, vam dinar i vam jugar una mica al camp de futbol, més tard  vam tornar cap a Albesa.


Jo m’ho vaig passar molt bé, i em va agradar molt l’experiència.