dimecres, 21 de maig del 2014

El dia de la Trobada Esportiva


El dia 8 de maig, vàries escoles de la Noguera vam fer una trobada esportiva a Balaguer en la qual havíem de  fer cinc esports diferents en grups.

Aquell dia havíem de marxar a les 9:30 del matí a Balaguer; a l’autocar hi anàvem tres escoles diferents: la d’Albesa, la d’Algerri i la de Menàrguens.

A les 9:50 del matí aproximadament vam arribar a Balaguer, on ens vam trobar amb moltíssims nens de cicle superior. Hi havien un munt d’escoles diferents: Albesa, Algerri, Castelló de Farfanya, Gerb, Térmens, Menàrguens, etc.

Ens van anar cridant als grups que havien preparat, el grup 1 va anar a fer Natació, el grup 2 va anar a fer dodgeball, el grup 3, que és en el grup on anava jo, vam anar cap a fer bàsquet, el grup 4 va anar cap a fer bàdminton i, per últim, el grup cinc va anar cap al futbol.

Jo vaig anar a jugar a bàsquet on ens van distribuir una altra vegada en sis grups que anirien canviant de camp i jugant contra altres equips, a mi em van posar amb un nen que es deia Norbert, un nen de sisè  que em va ensenyar a jugar a bàsquet bastant més bé, el que no entenia era que em deien Rois ; després vam continuar i vam anar a fer bàdminton, on ens van posar junts a mi i al Norbert i vam guanyar totes les partides; a futbol ens van posar en un equip en que cinc dels set nens, inclòs jo, jugaven en un equip de futbol, hi havia nens que jugaven o  al Mig Segrià, o a la Noguera, o al Balaguer, o a l’Atlètic Segre.

Tot seguit vaig anar cap a Natació, ens van ensenyar a llençar-nos de diferents maneres  a la piscina, desprès ens van deixar jugar deu minuts lliures per dins de la piscina i fer el que volguéssim; i per últim vam anar a jugar a dodgeball, on ens van ensenyar a jugar de diferents maneres a dodgeball.

Quan ja havíem acabat  totes les activitats vam anar a dinar després d’un matí tan cansat, després de dinar vam jugar a futbol al camp de Balaguer, on ens hi vam estar  una hora i mitja aproximadament i vam marxar cap a casa. Va ser un dia cansat i sobretot divertit en el que vaig fer molts amics i m’ho vaig passar molt bé.
En conclusió, ha sigut un dia inoblidable per a mi i tots els meus amics.