dimecres, 21 de maig del 2014

6a Trobada a Balaguer

La Trobada Esportiva

El dijous 8 de maig de 2014 vam fer la sisena trobada esportiva de Balaguer. Allí ens hi trobàvem amb col·legis de cicle superior.

Hi érem els de 5è i 6è de l'escola l'Alber d'Albesa, els de 6è de Térmens, i molts i nens i nenes d’altres pobles de la Noguera.

Quan vam marxar, ja vam anar directe cap a les instal·lacions esportives de Balaguer. Quan vam arribar, vam baixar de l'autocar i després vam anar cap a la primera activitat que fèiem, que era bàsquet i ho fèiem amb dos mestres de bàsquet, un que es deia David i l'altre que es deia Xavier .

Al meu equip érem l'Angel, el Marian, el Norbert, l'Eduard, el Cesc, l'Aleix, l'Ares, la Tresa, la Laura...
Entre una activitat i l'altra menjàvem alguna coseta molt petitona, que podia ser Oreos, palets de pa amb pipes, nous, xoriço, torradetes i d'altres coses.

Després de fer bàsquet vam anar a fer bàdminton, i com que jo no en sabia gaire me'n va ensenyar un nen que anava al meu equip que es deia Joel. Jugàvem dos contra dos perquè sinó no jugàvem bé.

Després vam jugar a futbol, i ens ho vam passar molt bé. Després vam anar a banyar-nos a la piscina coberta i també va ser divertit. Però on m'ho vaig passar més bé va ser a la següent activitat que era dodgeball.

Després vam dinar, vam jugar a futbol i vam marxar cap al col·legi a Albesa.

Va ser un dia divertidíssim!