dimarts, 9 de desembre del 2008

S’han de cuidar els animals de companyia?

Ara parlarem dels animals que els seus amos no el cuiden, no els passegen, els peguen, no els donen de menjar...

Jo estic a favor perquè s’han de cuidar els gossos, els gats, els ocells, els peixos...
Potser algun dia que hagin mossegat a l’amo o s’hagi portat malament es podria deixar cinc minuts sense res però s’han de cuidar perquè puguin estar sans. Tots els animals mereixen un respecte i pateixen quan se’ls maltracta o se’ls pega.

Jo estic en contra perquè de vegades són animals desobedients: mosseguen, fan les seves necessitats on vol, no mengen res i quan els treus a passejar borden molt i has de tornar a casa només en un minut.

Jo estic en contra i a favor, en contra perquè no fan el que han de fer, ens mosseguen... i a favor perquè són carinyosos, et fan companyia, ajuden als necessitats, et fan passar el l’estona...