dimarts, 18 de setembre del 2007

Les vacances del Josep


Hola, sóc el Josep i aquestes vacances han estat molt divertides: he jugat, he anat a la platja, he anat a la muntanya i he anat al poble de la meva tieta una setmana. A la platja va ser molt divertit. Ens vam banyar al mar, vam anar amb bici i a les nits anàvem pel càmping una estona, anàvem al restaurant a menjar un gelat... Allí vam conèixer una amiga petita que tenia 5 anys, i una amiga de la Maria que es deia Anabel i tenia 15 anys. Als matins, quan ens aixecàvem, anàvem a rentar-nos les dents, anàvem a comprar el diari, però amb bici perquè era bastant lluny. Més tard s’aixecaven mon pare i ma germana perquè eren els últims, anàvem a fregar els plats i després a la platja. El càmping tenia un camp de futbol de gespa artificial gran i així van ser les vacances al càmping, va ser una mica avorrit però també una mica divertit: jugàvem a futbol, tennis, al fet i amagar, .etc., i van vindre els meus pares, bé la meva mare no perquè la van operar, però el meu pare si que va pujar algun dia. I al poble de la meva tieta, La Sentiu de Sió, va ser divertit perquè vaig anar a unes estades amb la meva cosina i tot plegat va se molt divertit aquest any.